Ancu s'è a qualità di u filu smaltatu dipende largamente da a qualità di e materie prime cum'è a pittura è u filu è da a situazione obiettiva di l'attrezzatura meccanica, sè ùn trattemu micca seriamente una seria di prublemi cum'è a cottura, a ricottura è a velocità, ùn ammaestremu micca a tecnulugia operativa, ùn patrullemu micca seriamente è ùn fermemu micca u sorte, è ùn facemu micca un bon travagliu in l'igiene di u prucessu, ùn pudemu micca pruduce filu smaltatu di alta qualità ancu s'è e cundizioni obiettive sò bone. Dunque, u fattore decisivu per fà un bon travagliu di filu smaltatu hè a ghjente è u sensu di rispunsabilità di a ghjente per u travagliu.

1. Prima di avvià a macchina di smaltatura à circulazione d'aria calda à combustione catalitica, accendete u ventilatore per fà circulà lentamente l'aria in u fornu. Preriscaldate u fornu è a zona catalitica cù riscaldamentu elettricu per fà chì a temperatura di a zona catalitica righjunghji a temperatura di combustione di u catalizzatore specificata.

2. Trè presenze è trè ispezioni in l'operazione di pruduzzione.

A pellicola di pittura deve esse misurata spessu è una volta ogni ora. A pusizione zero deve esse curretta cù una carta di quadrante prima di a misurazione. Quandu si misura a linea, a carta di quadrante deve mantene a listessa velocità chè a linea, è a linea grande deve esse misurata in duie direzzione verticali.

Osservate spessu a dispusizione avanti è indietro è a strettezza di a tensione, è curreggetela in tempu. Verificate se l'oliu lubrificante hè adattatu.

Spessu fighjate a superficia, osservate s'ellu ci sò particelle, sbucciatura di pittura è altri fenomeni avversi durante u prucessu di rivestimentu di u filu smaltatu, scoprite e cause è curreggeli immediatamente. Per i prudutti difettosi in u veiculu, cacciate l'asse in tempu.

Verificate se tutte e parti operative sò nurmali durante l'operazione, è fate attenzione à a tenuta di l'arburu di svuotamentu per impedisce a testa di rotolamentu, a rottura di u filu è l'assottigliamentu di u diametru di u filu.

Verificate a temperatura, a velocità è a viscosità secondu i requisiti di u prucessu.

Durante a pruduzzione di materie prime, cuntinuate à fà attenzione à se e materie prime rispondenu à i requisiti tecnichi.

3. Durante a pruduzzione è u funziunamentu di u filu smaltatu, si deve ancu fà attenzione à l'esplosione è à a combustione. Ci sò parechje situazioni di combustione:

Prima, a combustione cumpleta di tuttu u fornu hè generalmente causata da una densità di vapore troppu alta o da una temperatura di u fornu troppu alta in a sezione trasversale di u fornu; Siconda, quandu si filetta, a quantità di rivestimentu di parechji fili hè troppu grande, ciò chì face chì parechji fili sianu incendiati. Prima, cuntrullà strettamente a temperatura di u fornu di prucessu, è secondu, fà chì u fornu sia ventilatu senza intoppi.

4. Pulite dopufermà.

A finitura dopuguarnizionehè principalmente per pulisce a vechja colla à a bocca di u fornu, pulisce u serbatu di pittura è a rota di guida, è fà a carta di pittura è l'ambiente circundante igienePer mantene u serbatoiu di pittura pulitu, sè ùn cuminciate micca subitu, coprite u serbatoiu di pittura cù carta per evità l'introduzione di sporcizia.


Data di publicazione: 21 di ghjennaghju di u 2022