U cavu bimetallicu Suzhou Shenzhou hè in traccia di debuttà à u stand H25-B13 di a Berlin Coil Exhibition 2025.

Da u 3 à u 5 di ghjugnu 2025, Suzhou Wujiang Shenzhou Bimetallic Cable Co., Ltd. prisenterà i so prudutti innovativi à a 28a CWIEME Berlin 2025, stand numeru H25-B13. In qualità di principale produttore di cavi bimetallici in Cina, questa hè a terza participazione di a cumpagnia à questu avvenimentu industriale mundiale.

In questa mostra, a cumpagnia si cuncentrerà nantu à a presentazione di trè principali successi tecnologichi:

Serie di cunduttori cumposti: Cavu bimetallicu d'aluminiu rivestitu di rame / acciaio rivestitu di rame, cù un aumentu di 20% di conducibilità

Cablaggio specificu per i veiculi à energia nova: certificatu secondu i regulamenti di i veiculi ISO 6722-1

Novu cavu di trasmissione à alta frequenza: capace di funziunà à una frequenza finu à 6 GHz, chì risponde à i requisiti di e stazioni base 5G

A nostra tecnulugia cumposta di gradiente sviluppata indipindentamente hà ottenutu 12 brevetti naziunali ", hà dettu Wang Min, direttore di u cummerciu esteru di a cumpagnia. Aspittemu cun impazienza di discute suluzioni persunalizate per cavi speciali cù clienti mundiali à u stand H25-B13.

A Mostra di Bobine di Berlinu, cum'è a più grande mostra prufessiunale in u campu elettromagneticu, si prevede chì attirerà 28000 visitatori prufessiunali da 50 paesi di u mondu. A superficia espositiva di Shenzhou Bimetallic sta volta hè di 36 metri quadrati, chì hè 50% più grande di quella precedente. U disignu di u stand incorpora elementi di u giardinu di Suzhou, mettendu in mostra u charme unicu di a "tecnologia + cultura" di l'imprese cinesi.

WechatIMG1110


Data di publicazione: 31 di maghju di u 2025